Volvo Cars известува за одлична продажба во втората половина на 2020 година во историјата на компанијата, со оглед на тоа што брзо растечката побарувачка за електрифицирани автомобили го забрза закрепнувањето на компанијата од последиците на пандемијата КОВИД-19.
Компанијата решително го ублажи влијанието на пандемијата во првата половина на годината, овозможувајќи брзо да го започне своето делување по кратка пауза и да започне одлично закрепнување, потпомогнато од брзо растечката побарувачка за Recharge линијата на електрифицирани автомобили.
Уделот на Recharge моделите, со целосно електричен или plug-in хибриден погон, се зголеми за двапати повеќе во 2020 година во споредба со 2019 година. Во Европа, уделот на Recharge автомобилите во вкупната продажба беше 29 проценти, што го прави Volvo водечка марка во регионот за електрифицирани автомобили. Водечка марка за plug-in хибриди беше и во САД.
Во Кина и САД, нејзините два најголеми индивидуални пазари, компанијата објави раст на продажбата за целата година, затоа што успеа да го надомести падот на продажбата поврзан со пандемијата во првата половина во текот на втората половина на годината.
„Имавме одлична втора половина на годината по тешкиот почеток, стекнувајќи пазарен удел во сите наши главни региони на продажба“, рече Лекс Керсемајкерс, шеф за глобални комерцијални операции. „Сакаме да го надградиме овој позитивен тренд во 2021 година, како што ќе продолжиме да воведуваме нови Volvo електрифицирани модели и да го шириме нашиот онлајн бизнис.“
Додека продажбата падна за 21 процент во првата половина на годината, компанијата ја продолжи својата насока на раст од последните години во втората половина на 2020 година и бележи солиден месечен раст од јуни наваму. Продажбата во втората половина на годината во споредба со истиот период во 2019 година се зголеми за 7,4 проценти со 391.751 продадени автомобили.
На глобално ниво, Volvo Cars продаде 661.713 автомобили во 2020 година, што е пад од 6,2 проценти во споредба со 2019 година. Иако, конечните бројки за целата година допрва ќе бидат потврдени, компанијата ги надмина своите конкуренти и се здоби со пазарен удел во сите свои главни продажни региони во текот на првите единаесет месеци од годината.
Продажбата се зголеми за 7,5 проценти во Кина во 2020 година, со 166.617 автомобили, во споредба со 2019 година. Во САД, компанијата продаде 110.129 автомобили, што е раст од 1,8 проценти во споредба со претходната година. На двата пазари, големата побарувачка за наградуваната SUV линија на компанијата беше одговорна за поголемиот дел од продажбата.
Во Европа, Volvo Cars забележа голема побарувачка за своите Recharge автомобили на многу клучни пазари. Застојот на целокупниот пазар, забавен од ограничувањата на пандемијата, значеше пад на вкупната продажба за 15,5 проценти за целата година.
Пандемијата, исто така, го забрза потегот на компанијата за онлајн продажба, која што ќе продолжи да биде во фокус и во 2021 година. Во 2020 година, Volvo Cars повеќе од двојно го зголеми својот број на претплати продадени онлајн во однос на 2019 година. Стапките на освојување преку овој канал продолжија да бидат високи, поддржувајќи го зголемувањето на пазарниот удел.
Volvo Cars е посветена да стане компанија за врвни електрични автомобили и во наредните години компанијата ќе лансира неколку целосно електрични автомобили. До 2025 година, има за цел нејзината глобална продажба да се состои од 50 проценти целосно електрични автомобили, а останатата од хибриди. Во моментов е единствениот производител на автомобили што нуди plug-in хибридна варијанта за секој модел во своето портфолио.
Детално претставување на регионалните продажби е дадено подолу:
декември |
|
|
|
јули-декември |
|
|
јануари-декември |
|
|
|
2019 |
2020 |
Промена |
2019 |
2020 |
Промена |
2019 |
2020 |
Промена |
Европа |
34.224 |
33.593 |
-1,8% |
166.832 |
165.512 |
-0,8% |
340.605 |
287.902 |
-15,5% |
Кина |
16.908 |
18.584 |
9,9% |
87.220 |
100.876 |
15,6% |
154.961 |
166.617 |
7,5% |
САД |
12.360 |
14.244 |
15,2% |
58.114 |
66.874 |
15,1% |
108.234 |
110.129 |
1,8% |
Друго |
10.747 |
12.295 |
14,4% |
52.460 |
58.489 |
11,5% |
101.652 |
97.065 |
-4,5% |
Вкупно |
74.239 |
78.716 |
6,0% |
364.626 |
391.751 |
7,4% |
705.452 |
661.713 |
-6,2% |
Во текот на годината, XC60 беше најпродаван модел со вкупна продажба од 191.696 автомобили (2019: 204.965 автомобили), следуваа XC40 со 185.406 автомобили (2019: 139.847 автомобили) и XC90 со 92.458 автомобили (2019: 100.729 автомобили).
-------------------------------
Volvo Car Group во 2019 година
Во финансиската 2019 година, Volvo Car Group забележа оперативен профит од 14,3 BSEK (14,2 BSEK во 2018 година). Приходите во текот на овој период изнесуваат 274.1 BSEK (252.7 BSEK). За целата 2019 година, глобалната продажба достигна рекордни 705.452 642.253) автомобили, што претставува зголемување од 9,8 отсто наспроти 2018 година. Резултатите ја нагласуваат сеопфатната трансформација на финансиите и работењето на Volvo Cars во последните години, позиционирајќи ја компанијата во следната фаза на раст.
За Volvo Car Group
Volvo дејствува од 1927 година. Денес, е еден од најпознатите и најпочитувани автомобилски брендови во светот, со продажба на 705.452 автомобили во 2019 година, во околу 100 земји. Volvo Cars е во сопственост на Zhejiang Geely Holding од 2010 година.
Во 2019 година, Volvo Cars имаше во просек околу 41.500 (41.500) вработени со полно работно време. Дирекцијата на Volvo Cars, развојот на производи, маркетинг и административни функции се наоѓаат главно во Гетеборг, Шведска. Дирекцијата на Volvo Cars за APAC се наоѓа во Шангај. Главните фабрики за производство на автомобили се наоѓаат во Гетеборг (Шведска), Гент (Белгија), Јужна Каролина (САД), Ченгду и Даќин (Кина), додека моторите се произведуваат во Шкоде (Шведска) и Жангџаку (Кина) и компонентите во Олофстрём (Шведска).
Под новата намера на компанијата, Volvo Cars има за цел да им обезбеди на клиентите Freedom to Move на личен, одржлив и безбеден начин. Оваа намера се рефлектира во голем број деловни амбиции: на пример, до средината на следната деценија има за цел половина од својата глобална продажба да биде од целосно електрични автомобили и да се воспостави пет милиони директни односи со потрошувачите. Volvo Cars, исто така, се посветени на континуирано намалување на својот јаглероден отпечаток, со амбиција да биде климатско-неутрална компанија до 2040 година.